Citiți cu atenție termenii și condițiile de utilizare ale acestui site www.adda-shop.ro, prezentate în cele ce urmează. Accesarea acestui site de către dumneavoastră se supune Termenilor și condițiilor de utilizare și implică acceptul explicit cu privire la acestea, reprezintând contractul dintre părți.
Produsele achiziționate pe www.adda-shop.ro sunt produse și comercializate de SC ADDA SHOP INFINITY SRL.
Dacă doriți mai multe informații, puteți găsi toate modalități de a ne contata în footer.
Pentru a putea achiziționa produse de pe www.adda-shop.ro, puteți opta pentru varianta plasării unei comenzi fără cont, sau puteți crea un cont.
Înainte de achiziţionare, vi se cere sa citiţi cu atenţie Termenii si Condiţiile. Daca sunteți de acord cu Termenii și condițiile, vă rugăm să bifați căsuța aferentă acestei secțiuni.
Nu putem trimite comenzile dacă informațiile obligatorii solicitate în cursul înregistrării nu sunt furnizate corect, dacă comenzile sunt incomplete sau incorecte. În oricare dintre cazurile mai sus menționate, vă vom anunța prin e-mail sau telefon.
Toate informațiile prezente pe siteul nostru (produsele, prețurile) sunt reale. Stocurile www.adda-shop.ro se actualizează în timp real, astfel sunt evitate confuziile ce pot apărea în momentul comenzii. Stocul online se schimba în timp real, fiind determinat de vânzările care au loc.
Nu putem garanta disponibilitatea tuturor produselor afișate. De aceea, ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzi în cazul în care produsul nu mai face parte din oferta curentă.
În cazul în care s-a plasat o comandă și a fost plătită pentru un produs care nu mai este disponibil, vă vom returna suma plătită pentru acel produs.
INDICAȚII DESPRE PRODUSE ȘI PREȚURI
Potrivit legii, produsele noastre pot fi returnate în termen de 14 de zile. Acestea nu pot fi returnate dacă produsul prezintă urme de uzură sau modificări. Vă rugăm, de asemenea să păstrați bonul fiscal/factura pentru a putea face dovada plății.
Condițiile de retur sunt în conformitate cu legislația în vigoare, și ele nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului, ele fiind în conformitate cu prevederile OG 21/1992 privind Protecția Consumatorilori, cu modificările ulterioare, și legea 449/2003.
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Art. 6, (Cerinţe în materie de informare pentru alte contracte decât contractele în afara spaţiilor comerciale şi contractele la distanţă):
(1) Înainte ca un contract la distanţă sau în afara spaţiilor comerciale sau orice ofertă similară să producă efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie să îi furnizeze consumatorului următoarele informaţii în mod clar şi inteligibil:
- a) principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, având în vedere mediul de comunicare şi produsele sau serviciile în cauză;
- b) identitatea profesionistului, cum ar fi denumirea sa comercială;
- c) adresa poştală la care profesionistul este stabilit, precum şi, în cazul în care există, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de poştă electronică ale acestuia la care poate fi efectiv contactat, pentru a-i permite consumatorului să ia rapid legătura cu profesionistul şi să comunice cu acesta în mod eficient şi, dacă este cazul, adresa poştală şi identitatea profesionistului în numele căruia acţionează;
- d) în cazul în care este diferită de adresa furnizată în conformitate cu lit. c), adresa poştală a locului în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea şi, după caz, adresa poştală a profesionistului în numele căruia acţionează, la care consumatorul poate trimite eventualele reclamaţii;
- e) preţul total al produselor şi serviciilor cu toate taxele incluse sau, în cazul în care preţul nu poate fi calculat dinainte în mod rezonabil dată fiind natura produselor sau a serviciilor, modalitatea de calcul al preţului şi, după caz, toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură sau, în cazul în care acestea nu pot fi calculate dinainte în mod rezonabil, menţionarea faptului că aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de consumator, inclusiv perioada de valabilitate a ofertei sau a preţurilor. În cazul serviciilor de acces şi conectare la reţele publice de comunicaţii electronice ori de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului se vor menţiona contravaloarea planului tarifar, cu precizarea numărului de minute, a creditului sau a traficului de date inclus, precum şi a condiţiilor de utilizare a acestora, dacă este cazul, extraopţiunile disponibile şi contravaloarea acestora, tarifele pentru apeluri şi pentru minutele ori traficul de date suplimentar, după caz, tariful de conectare sau instalare, cu toate taxele incluse. În cazul unui contract pe durată nedeterminată sau al unui contract care include un abonament, preţul total va include costurile totale pe perioada de facturare. În cazul în care aceste contracte sunt taxate la un tarif fix, preţul total va cuprinde şi costurile lunare totale. În cazul în care costul total nu poate fi calculat dinainte trebuie indicat modul în care se calculează preţul;
- f) costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului, atunci când este calculat pe baza unui alt tarif decât tariful de bază;
- g) modalităţile de plată, livrare, executare, data până la care profesionistul se angajează să livreze produsele sau să presteze serviciile şi, după caz, procedura profesionistului de soluţionare a reclamaţiilor;
- h) în cazul în care există un drept de retragere, condiţiile, termenele şi procedurile de exercitare a dreptului respectiv, în conformitate cu art. 11 alin. (1), precum şi formularul tipizat de retragere, prezentat în partea B din anexă;
- i) acolo unde este cazul, informaţia potrivit căreia consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere şi, pentru contractele la distanţă, dacă produsele, prin însăşi natura lor, nu pot fi, în mod normal, returnate prin poştă, costul aferent returnării produselor;
- j) în cazul în care consumatorul îşi exercită dreptul de retragere după formularea unei cereri în conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), informaţia potrivit căreia consumatorul este obligat să achite profesionistului costuri rezonabile, în conformitate cu art. 14 alin. (3);
- k) în cazul în care dreptul de retragere nu este prevăzut în conformitate cu art. 16, informaţia conform căreia consumatorul nu va beneficia de un drept de retragere sau, după caz, circumstanţele în care consumatorul îşi pierde dreptul de retragere;
- l) produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate, care este de 14 de zile de la data cumpărării;
- m) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile de asistenţă după vânzare acordată consumatorului, serviciile prestate după vânzare şi garanţiile comerciale;
- n) existenţa codurilor de conduită relevante, astfel cum sunt definite în art. 2 lit. f) din Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor, cu modificările ulterioare, şi modalitatea în care pot fi obţinute copii ale acestora, după caz;
- o) durata contractului, după caz, sau, dacă contractul este încheiat pe durată nedeterminată sau urmează să fie prelungit în mod automat, condiţiile de încetare a contractului, inclusiv penalităţile aplicabile, dacă este cazul;
- p) acolo unde este cazul, durata minimă de valabilitate a obligaţiilor care îi revin consumatorului conform contractului;
- q) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile aferente avansurilor sau altor garanţii financiare care trebuie plătite sau oferite de consumator la cererea profesionistului;
- r) acolo unde este cazul, funcţionalitatea, inclusiv aplicarea unor măsuri tehnice de protecţie pentru conţinutul digital;
- s) acolo unde este cazul, orice interoperabilitate relevantă a conţinutului digital cu componentele hardware şi software de care profesionistul are cunoştinţă sau se aşteaptă în mod rezonabil să aibă cunoştinţă;
- t) acolo unde este cazul, posibilitatea şi modalitatea de a recurge la un mecanism extrajudiciar de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor căruia i se supune profesionistul.
(2) Alin. (1) se aplică şi contractelor de furnizare a apei, gazelor naturale sau energiei electrice atunci când acestea nu sunt puse în vânzare într-un volum limitat sau cantitate fixă, a energiei termice şi a conţinuturilor digitale care nu sunt livrate pe un suport material.
(3) În cazul unei licitaţii, informaţiile menţionate la alin. (1) lit. b), c) şi d) pot fi înlocuite cu datele echivalente privind adjudecătorul.
(4) Informaţiile menţionate la alin. (1) lit. h), i) şi j) pot fi furnizate utilizând formularul tipizat de informare cu privire la retragere prevăzut la partea A din anexa care face parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă. Profesionistul respectă cerinţele în materie de informare stabilite la alin. (1) lit. h), i) şi j) dacă a furnizat consumatorului aceste instrucţiuni corect completate.
(5) Informaţiile menţionate la alin. (1) fac parte integrantă din contractul la distanţă sau din contractul în afara spaţiilor comerciale şi nu pot fi modificate decât în cazul în care părţile contractante decid altfel în mod explicit.
(6) În cazul în care profesionistul nu îndeplineşte cerinţele în materie de informare cu privire la costuri suplimentare, conform celor menţionate la alin. (1) lit. e), sau la costurile aferente returnării produselor, conform celor menţionate la alin. (1) lit. i), consumatorul nu suportă respectivele costuri.
(7) Informaţiile contractuale se prezintă în limba română într-o formă accesibilă, astfel încât acestea să fie înţelese cu uşurinţă de consumator, fără a exclude prezentarea acestora şi în alte limbi.
(8) Cerinţele în materie de informare prevăzute în prezenta ordonanţă de urgenţă completează cerinţele de informare cuprinse în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 68/2010, şi în Legea nr. 365/2002 privind comerţul electronic, republicată, cu modificările ulterioare.
(9) Fără a aduce atingere alin. (8), dacă o dispoziţie cu privire la conţinutul şi modul în care trebuie furnizate informaţiile din cadrul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009, aprobată cu modificări prin Legea nr. 68/2010, respectiv din cadrul Legii nr. 365/2002, republicată, cu modificările ulterioare, contravine unei dispoziţii din prezenta ordonanţă de urgenţă, prevalează dispoziţiile prezentei ordonanţe de urgenţă.
(10) Sarcina probei în ceea ce priveşte îndeplinirea cerinţelor în materie de informare stabilite în prezentul capitol revine profesionistului.
OBLIGAȚIILE CONSUMATORULUI ÎN CADRUL RETRAGERII (conform OUG 34/2014, Art. 14)
(1) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
(5) Atunci când consumatorul îşi exercită dreptul de retragere după transmiterea cererii în conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), consumatorul plăteşte profesionistului o sumă proporţională cu ceea ce s-a furnizat până la momentul în care consumatorul a informat profesionistul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport cu acoperirea totală a contractului. Suma proporţională care trebuie plătită profesionistului de către consumator este calculată pe baza preţului total convenit în contract. Dacă preţul total este excesiv, suma proporţională este calculată pe baza valorii de piaţă a ceea ce s-a furnizat.
(6) Consumatorul nu suportă costurile pentru:
- a) prestarea serviciilor sau furnizarea de apă, gaze naturale sau energie electrică, atunci când acestea nu sunt puse în vânzare într-un volum limitat sau cantitate prestabilită, sau energie termică furnizată, în totalitate sau parţial, în cursul perioadei de retragere, în una dintre următoarele situaţii:
(i) profesionistul nu a furnizat informaţii în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h) sau i);
(ii) consumatorul nu a cerut expres ca prestarea să înceapă în timpul perioadei de retragere în conformitate cu art. 7 alin. (3) şi cu art. 8 alin. (8);
- b) furnizarea, în totalitate sau parţial, de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, în una dintre următoarele situaţii:
(i) consumatorul nu şi-a dat acordul prealabil expres cu privire la începerea prestării înainte de sfârşitul perioadei de 14 zile menţionate la art. 9;
(ii) consumatorul nu a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi pierde dreptul de retragere în momentul în care îşi dă consimţământul;
(iii) profesionistul nu a furnizat confirmarea în conformitate cu art. 7 alin. (2) sau cu art. 8 alin. (7).
(7) Cu excepţia celor prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la prezentul articol, exercitarea dreptului de retragere nu atrage răspunderea consumatorului.
Politica de vânzare online
Accesul la serviciu
- Accesul la acest serviciu este permis oricărui Utilizator care are sau își creează un Cont sau oricărui Utilizator ce va apela la varianta de comandă rapidă (fără cont)
- Pentru a avea acces la acest serviciu, Utilizatorul va trebui să accepte Termenii și Condițiile ce reglementează raportul juridic dintre Adda Shop și client
- Adda Shop își rezervă dreptul de a restricționa/exclude accesul Utilizatorului la serviciu, și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate și de a șterge sau restricționa contul acestuia, în limitele legii, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului pe site, accesul și existența Contului acestuia ar putea prejudicia/prejudiciază în vreun fel Adda Shop. Utilizatorul se poate adresa, în scris, Departamentului de Relații cu Clienții Adda Shop, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor menționate.
- Fiecare Utilizator poate avea un singur cont. Este interzisă partajarea unui cont între mai mulți utilizatori.
Comanda online
- Clientul poate efectua comenzi de produse pe site, prin adăugarea produsului/produselor în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda, selectând modalitaea de plată ramburs sau efectuând plata online prin una dintre modalitățile indicate. O dată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există pe stoc. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine rezervarea automată a respectivului produs.
- Prin finalizarea comenzii, Clientul își dă acordul ca toate datele personale furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare și livrare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
- Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte că Adda Shop poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Adda Shop și prevăzut în cadrul prezentului document, în orice situație în care este necesară contactarea Clientului.
- Adda Shop poate anula unilateral comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări prealabile adresate acestuia, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Adda Shop, în cazul plății online;
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plăților online;
- datele furnizate de către Client, pe site sunt incorecte sau incomplete;
- activitatea Clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natură, sau prejudiciază în orice fel Adda Shop și/sau partenerii acestuia;
- În cazul în care Clientul renunță în cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuată, pentru care plata a fost efectuată cu card bancar și în care banca emitentă a cardului Clientului a virat sumele achitate în contul Adda Shop, suma aceasta va fi returnată de către Adda Shop în maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urmă a luat la cunoștință acest fapt, în contul IBAN transmis în scris de către Client.
- În cazul în care un produs comandat de către Client, efectuând în prealabil o plată cu card bancar nu poate fi livrat de către Adda Shop, din vina sa sau din vina unui terț, Adda Shop va informa clientul asupra acestui fapt și va depune toate diligențele legale pentru recuperarea sumei și returnarea în contul Clientului, în termen de 14 zile lucrătoare de la recuperarea acestei sume, dacă recuperarea se impune.
- Clientul nu poate modifica conținutul unei comenzi după ce aceasta a fost pregatită sau expediată.
- Detaliile de livrare a produselor incluzând, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuală din partea Adda Shop, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.
METODE DE PLATĂ
Plata produselor noastre și a costurilor aferente transportului, se face prin una dintre opțiunile indicate în formularul de comandă.
Modalitățile de plată acceptate de magazin: Plată Ramburs sau Plată cu Cardul prin procesatorii de plăți.
În cazul în care plata se efectuează prin card bancar, Adda Shop va debita contul curent al clientului cu sumele reprezentând contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii către acesta a confirmării comenzii.
În cazul plăților online Adda Shop nu este / nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda națională. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Clientul.
Detaliile privind contul dumneavoastră bancar și alte informații personale furnizate, nu vor fi utilizate de noi în alte scopuri, cu excepția cazurilor de rambursare a plăților efectuate către noi sau pentru raportarea cazurilor de fraudă la poliție.
MODIFICĂRI ȘI ACTUALIZĂRI
Termenii și Condițiile pot fi modificate periodic, pe baza noilor legi și regulamente, sau din alte motive.
Termenii și Condițiile noi intră în vigoare de la data publicării pe www.adda-shop. De aceea, vă rugăm să consultați această pagină periodic.
DREPTURI DE AUTOR
Întregul conținut al site-ului este proprietatea SC ADDA SHOP INFINITY SRL și a partenerilor săi și este protejat de legislația României.
Folosirea siteului sau a conținutului acestuia de către orice persoană fizică sau juridică, pentru alt scop decât cel personal sau non-comercial, fără acordul SC ADDA SHOP INFINITY SRL, este strict interzisă.
Nu ne asumăm răspunderea pentru folosirea și interpretarea eronată a informațiilor de pe site.
În cazul în care doriți raportarea încălcării drepturilor de autor pentru conținutul sau produsele www.adda-shop.ro, o puteți face la adresa de e-mail contact@adda-shop.ro
În cazul unor eventuale conflicte între SC ADDA SHOP INFINITY SRL și utilizator, se încearcă rezolvarea acestora pe cale amiabilă, prin contactarea reprezentatului Adda Shop pentru conciliere amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, conflictul va fi soluționat în instanță, pe teritoriul României, în conformitate cu legile în vigoare.
TERMENI ŞI CONDIŢII PENTRU ABONARE NEWSLETTER
Newsletter-ul „Adda Shop” este un serviciu gratuit furnizat de către SC ADDA SHOP INFINITY SRL, cu sediul social în Str. Mihail Cioranu 2,bl.66,sc.1,et.6,ap.30, S5, București, nr. de tel. 0758.021.888, adresa de e-mail: contact@adda-shop.ro (FURNIZOR) clienţilor şi vizitatorilor site-ului (ABONAŢI) www.adda-shop.ro (SITE), căruia i se aplică următorii termeni şi condiţii:
- Newsletter-ul reprezintă un mesaj electronic – e-mail, trimis periodic de către furnizor, abonaţilor, care îşi dau acordul în mod expres şi neechivoc, cu privire la termenii şi condiţiile expuse în prezentul regulament.
- Abonarea la newsletter este complet gratuită.
- Abonarea la newsletter se face prin completarea formularului de abonare la newsletter.
- Odată abonat, utilizatorul îşi dă acordul, în mod expres şi neechivoc, cu privire la toate prevederile acestor termeni şi condiţii.
- Termenii şi condiţiile serviciului de newsletter pot fi actualizate în orice moment.
- Administratorul îşi rezervă dreptul de a bloca accesul utilizatorilor care încalcă regulamentul de utilizare sau legislaţia în vigoare.
- Utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a vă transmite informaţii relevante despre produsele noastre, recomandări de produse şi oferte promoţionale.
- Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt transmise unor terţi pentru a vă distribui informaţiile specificate mai sus. Nu transmitem, vindem sau cedăm terţilor datele dumneavoastră în scopuri de marketing în afara informaţiilor Adda Shop.
ABONAREA LA NEWSLETTER
Pentru a beneficia gratuit de acest serviciu este necesar să vă abonaţi la newsletter. Pentru abonare la newsletter trebuie să furnizaţi date personale cerute în formularul de abonare. Datele personale necesare sunt: adresa de e-mail. Furnizorul poate cere şi alte date suplimentare, sub condiţia ca utilizatorul să-şi dea acordul în mod expres şi neechivoc şi cu privire la acestea. Datele introduse trebuie să fie reale. Nu este permisă introducerea datelor false sau introducerea datelor care nu vă aparţin. Furnizorul îşi rezervă dreptul de a refuza fără o notificare în prealabil abonarea la newsletter dacă se observă că datele introduse în formular nu sunt reale sau nu vă aparţin.
CONDIŢII DE UTILIZARE
Abonatul trebuie să se asigure că newsletterele trimise de către Furnizor ajung la destinaţie (în Inbox). În cazul în care e-mailurile trimise de către furnizor ajung în Spam / Junk / Bulk / Trash (automat) sau sunt marcate ca fiind Spam de către softwareul folosit, utilizatorul trebuie să apese pe Not Spam / Not Junk.
Furnizorul respectă dreptul la intimitate al utilizatorului, iar în cazul în care utilizatorul nu doreşte să mai primească newsletterele trimise de furnizor, acesta se poate dezabona oricand, accesând linkul de la sfârşitul emailului. Dezabonarea se produce instant, iar utilizatorul nu va mai primi newslettere ulterioare decât dacă optează să se reaboneaze.
DATE CU CARACTER PERSONAL
Ca abonat, completând formularul de abonare la newsletter, vă daţi acordul în mod expres ca datele cu caracter personal (e-mail) să fie prelucrate de SC ADDA SHOP INFINITY SRL. Prezentul acord este valabil pe o perioadă nelimitată, până la eventuala sa revocare.
În conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC ADDA SHOP INFINITY SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale ale persoanelor vizate. Abonaţii au urmatoarele drepturi:
- dreptul la informare
- dreptul de acces la date
- dreptul la portabilitate
- dreptul la rectificare
- dreptul de a vă opune marketingului direct
- dreptul la ştergerea datelor
- dreptul de a vă opune marketing-ului direct
- dreptul la restricționarea prelucrării
Pentru orice informare cu privire la drepturile enumerate mai sus, ne puteți contacta la adresa de email: contact@adda-shop.ro
Pentru a ne asigura că prelucrăm datele cu caracter personal într-un mod deschis, legal şi precis, am desemnat un responsabil de protecţia datelor cu caracter personal. Acesta poate fi contactat la adresa de email contact@adda-shop.ro .
Aveţi dreptul să vă opuneţi utilizării datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct.
Vă puteţi dezabona de la practicile marketingului direct prin următoarele mijloace:
- Modificarea setărilor din contul dumneavoastră
- Urmând paşii din fiecare e-mail de marketing
- Transmiterea unui e-mail cu solicitarea pe email contact@adda-shop.ro
Datele cu caracter personal utilizate în scopuri de marketing sunt prelucrate până în momentul în care vă retrageţi consimţământul. Daca mailurile transmise de noi nu au mai fost deschise de dumneavoastră pe o perioada de 1 an, vă vom considera client inactiv, iar datele dumneavoastră vor fi şterse după această perioadă.
RESPONSABILITATE
Furnizorul nu garantează că probleme de securitate sau erorile umane şi/sau ale softwareului pot fi preîntâmpinate în totalitate.
Furnizorul nu poate fi considerat responsabil pentru niciun fel de daune, pierderi sau neplăceri cauzate de folosirea serviciului. Răspunderea folosirii serviciului revine în totalitate utilizatorului.
ÎNCETAREA FURNIZĂRII SERVICIULUI
Oricare dintre părţi are dreptul de a înceta furnizarea acestui serviciu, respectiv transmiterea de newsletter, oricând, fără invocarea vreunui motiv şi fără notificare prealabilă.
SC ADDA SHOP INFINITY SRL îşi rezervă dreptul de a înceta imediat furnizarea serviciilor sale către orice utilizator, în cazul în care acesta a încălcat condiţiile menţionate mai sus.
LEGEA APLICABILĂ. REZOLVAREA LITIGIILOR
Aceşti Termeni şi Condiţii sunt guvernaţi de legea română în vigoare. Orice neînţelegere în legătură cu executarea acestor Termeni şi Condiţii va fi rezolvată pe cale amiabilă. Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă, litigiul va fi înaintat spre soluţionare instanţelor judecătoreşti competente din localitatea în care SC ADDA SHOP INFINITY SRL este înregistrată.
DATE DE CONTACT
Pentru orice întrebare privind serviciul furnizat de newsletter ne puteţi contacta pe adresa de mail: contact@adda-shop.ro
CLAUZE FINALE
Termenii şi condiţiile pot fi modificate ulterior, la orice dată, de către SC ADDA SHOP INFINITY SRL, fără a fi necesară o notificare prealabilă. Utilizatorul are obligația să verifice periodic aceşti termeni şi condiţii, iar în cazul în care nu mai este de acord, trebuie să nu mai folosească serviciul de Newsletter.